Separ už dávno nie je iba rapper. Je to silná marketingová značka, ktorá postupne buduje svoj biznis, či už v oblasti módy alebo gastronómie. Aktuálne tento člen skupiny DMS dáva do predaja dva nové produkty na jedenie. Volajú sa „Beef“ a „Zmotka“. O čo konkrétne sa jedná?
Separ pokračuje v gastro biznise
Po úspechoch s proteínovými tyčinkami „Extrem“ či obloženými rožkami „Pečiuko“ ide Separ s kožou na trh aj do tretice. Oddnes si môžu zákazníci na čerpacích staniciach OMW kúpiť dva nové produkty, ktoré im skrátia cestu z bodu A do bodu B. Konkrétne sa jedná o „Beef a „Zmotku“. Ale, čo to vlastne je?
Slaná novinka – „Beef“. Tento produkt sa skladá zo slanej hovädzej šunky, ktorá obsahuje 80 percent mäsa, nátierkového syra, bielej reďkovky, vareného vajíčka a chrenovej omáčky, ktorá všetkému dáva novú úroveň. Spomínané ingrediencie sú samozrejme dané dokopy v bielej kaiserke. Tá je istotou, alebo ak chce klasikou. Nič sa ňou nedá pokaziť a chutí výborne.
Separ z Wishu baví TikTok. Videli ste už jeho tvorbu? (VIDEO)
Sladká novinka „Zmotka“. V tomto prípade sa jedná sa o piškóty s cukrovou posýpkou, kúskami mandaríniek a nechýbajú kvalitná smotana a granko. Toto v nás už len popri písaní vytvára chuť ísť si to v týchto horúčavach kúpiť. Niečo nám hovorí, že „Zmotky“ pôjdu na dračku.
Sladké a slané, a zároveň šikovné, pretože týmto spôsobom si prídu na svoje naozaj všetci.
Viac rapového odkazu na tomto odkaze.
Photo credits: Separ IG
Zdieľať na