V kampani #STAGEHOME Nicolauska podporuje online programy hudobníkov ako Separ, Nerieš či Majk Spirit

Nicolaus Vodka je jedným z najväčších partnerov hudobných festivalov a zábavy na Slovensku. Uvedomuje si súčasnú situáciu všetkých kapiel, spevákov a dídžejov, ktorí zostali v tomto období bez práce a verných fanúšikov. Preto v kampani #STAGEHOME finančne podporuje online aktivity, ktoré ponúknu všetkým skvelú zábavu doma.

Zostaň doma a sleduj Nicolausku, ktorá podporuje hudobníkov a spoločne s nimi zmení tvoj domov na hlavný stage zábavy –  to je myšlienka digitálnej kampane značky Nicolaus Vodka, ktorá patrí do portfólia spoločnosti ST.NICOLAUS.

Nicolaus Vodka je značka, ktorá patrí k hudobným festivalom a zábave. Preto sa rozhodla finančne podporiť online koncerty, klipy a rozhovory niektorých hudobníkov a dídžejov. Fanúšikom prinesieme zábavu priamo k nim domov. Zostať doma sa takto stáva nielen zodpovedné, ale aj zábavné,“ vysvetľuje cieľ aktuálnej digitálnej kampane Klára Majchráková, brand manažérka značky.

Kreatívny názov kampane #STAGEHOME vychádza z hashtagu #STAYHOME a zároveň odkazuje na to, že stage zábavy si fanúšik môže vytvoriť aj doma spolu s obľúbenými hudobníkmi a ich programom na sociálnych sieťach. Moderátorom celého konceptu je známy hudobný moderátor Marcel Osťo Osztas, jej súčasťou sú populárni raperi ako Majk Spirit, Separ, Dokkeytino, Nerieš a DJ Peter Pann. Online koncerty, videoklipy a rozhovory o novinkách interpretov si priaznivci pozrú v pohodlí vlastnej izby na facebookových a instagramových profiloch hudobníkov.

Kampaň odštartovala teasingom 6. apríla, na všetky on-line podujatia bude pozývať vždy deň vopred moderátor Osťo a za sebou už máme online eventy, ktorých hlavnými postavami boli DJ Peter Pann, Dokkeytino a Majk Spirit. Už DNES Vás čaká dokument z nahrávania nových skladieb kapely Nerieš a rozhovor Osťa so Separom.

14.4. Nerieš – DOKUMENT Z NAHRÁVANIA NOVÝCH SKLADIEB na https://www.youtube.com/channel/UCxDQ9TsmGmfrBSrCFiahbrA

14.4. Osťo + hosť Separ – INTERVIEW O NOVOM ALBUME OG na https://www.youtube.com/user/eur0pa2

👉 MOHLO BY ŤA ZAUJÍMAŤ:
Strapo nebude robiť kompromisy. Hudba musí mať zmysel (ROZHOVOR)

Komunikačnými kanálmi kampane #STAGEHOME sú sociálne siete značky Nicolaus Vodka, sociálne siete účinkujúcich a vybrané online médiá. Sledovanosť podporí súťaž pre fanúšikov o zaujímavé ceny.

Tvorcom digitálnej kampane Nicolaus Vodky je agentúra HEADS, o PR sa postará agentúra 1s CLASS AGENCY.

Odporúčame