Predstav si, že by sa v roku 2000 začal vo zverimexoch predávať živý Pikachu. Podobné šialenstvo nastalo, kedykoľvek sa v roku 2016 dostali na pulty obchodov tenisky adidas NMD.

Označenie NMD je skratkou slova nomád, pretože tenisky symbolizujú púť. Púť každého z nás, nech už vedie odkiaľkoľvek kamkoľvek. Ale vieš čo, symbolika je to síce pekná, ale za ich obľubou stoja skôr ich kvality než kvázi hlbokomyseľná story. Jednoduchou tenisku s prepracovanou Boost podrážkou a panelmi pre maximálnu fixáciu chodidla si zamilovalo toľko nôh na celom svete, že zhruba po roku prišiel nemecký teniskový gigant s verziou R2. Zatiaľ ale nenahradzuje prvú verziu, čo je tiež dôvod toho, že adidas ešte nezahájil masívne promo. Asi by bolo dobré povedať, čím sa vlastne obe verzie líšia.

Pri prvých NMDéčkach si pár z tých miliónov obutých nôh sťažovalo, že sú oproti Ultra Boostom trochu tvrdé. Teda tvrdé je dosť silné slovo, keď stojíš na betóne vo väzení, to je tvrdé, tu máš pod sebou stále ešte slušnú vrstvu Boostu.

Adidas sa každopádne rozhodol, že priania zákazníkov vypočuje, preto pridal hneď 20 % Boostu! Zmizli aj vonkajšie panely a jeden vnútorný vpredu, zadný vnútorný panel ale je, aj keď v trochu pozmenenej podobe, stále na svojom mieste. Zatiaľ je dostupná jedna pánska a jedna dámska colorway, ktoré pomaly ale isto dochádzajú. Uvidíme, ako rýchlo to adidas s dvojkovými NMDéčkami rozbehne, každopádne máš ešte šancu siahnuť po jednej z dvoch „OG colorways“ druhej generácie!

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu